آرشیو مرداد ماه 1402

معرفی بهترین آرایشگاه های تهران و بهترین آرایشگاه شهرک غرب

چرا اکنون زمان مناسبی برای تهیه فرش جدید است؟

چرا اکنون زمان مناسبی برای تهیه کفپوش فرش جدید است؟

از آنجایی که مردم در حال حاضر زمان بیشتری را در خانه می گذرانند، منطقی است که بسیاری به فکر بازسازی محیط اطراف خود هستند. شاید بهترین راه برای متحول کردن فضای زندگیتان استفاده از کفپوش فرش جدید باشد. شاید فرش های شما نشانه هایی از ساییدگی و پارگی را نشان می دهند یا شاید دیگر با دکوراسیون شما همخوانی ندارند. در حالی که فرش‌ها برای دوام طولانی طراحی شده‌اند، همیشه زمانی فرا می‌رسد که نیاز به تعویض دارند. بنابراین، چرا مردم تصمیم می گیرند به دنبال فرش های جدید باشند و چه مزایایی دارند؟


دلایل تعویض کفپوش فرش

اگر به فکر تعویض فرش خود هستید، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

• رنگ پژمرده شده و فرش دیگر مانند گذشته پر جنب و جوش نیست.

• الیاف فرسوده و فرسوده شده اند، زیره را در معرض دید قرار داده و خطر سفر را ایجاد می کند.

• فرش به حدی فرسوده شده است که دیگر خانه شما را به اندازه کافی عایق نمی کند و باعث افزایش قبض انرژی می شود.

• شما اخیراً اتاق خود را بازسازی کرده اید و فرش قدیمی شما دیگر با دکوراسیون مناسب نیست.

• فرش شما در طول سال ها لکه های زیادی ایجاد کرده است و ظاهری تازه تر لازم است.

• تغییرات در خانه، مانند خروج خانواده از خانه، می تواند تمایل به تغییر دکوراسیون را برانگیزد.

• فرش‌های قدیمی گرد و غبار و سایر مواد حساسیت‌زا را در طول سال‌ها جمع‌آوری می‌کنند، که می‌تواند برای بسیاری از افراد یک خطر برای سلامتی باشد.

• شما می خواهید ارزش ملک خود را به امید فروش آن افزایش دهید.

• شما مدت زیادی است که فرش دارید و فقط احساس می کنید زمان تغییر فرا رسیده است.

مزایای کفپوش فرش جدید

با ارتقاء فرش خود، می توانید مزایای زیر را به اتاق خود اضافه کنید:

• اگر قدمت فرش شما بیش از یک دهه است، تعویض آن با فرش جدید اتاق نشیمن شما را متحول می کند. اتاق شما را روشن می کند و زیبایی و استایل را به خانه شما می بخشد.

• تعویض فرش قدیمی خود با یک فرش جدید به افزایش ارزش خانه شما کمک می کند و آن را برای خریداران آینده جذاب تر می کند.

• فرش ها به مرور زمان کثیفی، باکتری ها و حتی کپک ها را جمع می کنند، بنابراین جایگزینی آن ها با فرش های جدید به تقویت سیستم ایمنی شما و جلوگیری از خطر مشکلات سلامتی کمک می کند.

• پارچه های نرم یک فرش جدید نه تنها عالی به نظر می رسند بلکه راحتی را نیز افزایش می دهند.

• فرش‌های قدیمی به مرور زمان لکه‌ها، لکه‌ها و بوهای نامطبوع زیادی را جمع‌آوری می‌کنند، بنابراین یک فرش جدید تازه از شر هر گونه مناظر و بوی بد خلاص می‌شود.

چگونه اتصال فرش می تواند کمک کند
در ، بیش از 25 سال است که به مشتریان در منطقه وسیع شرق آنگلیا با کفپوش فرش با کیفیت بالا خدمت می کنیم. ما یک تجارت خانوادگی هستیم و به خدمات عالی به مشتریان و محصولات متنوع خود افتخار می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طیف وسیعی از فرش های مقرون به صرفه یا  
       فرش نگین مشهد قیمت   خدمات اندازه گیری خانگی ما، لطفا به صورت آنلاین یا تلفنی با ما تماس بگیرید. برای فرش های باکیفیت خانه خود، همین امروز با تماس بگیرید.

۰ ۰

به دنبال یک فرش سفارشی؟

ما در ایجاد فرش های سفارشی متخصص هستیم: شما می توانید شکل، رنگ و مواد را سفارشی کنید!

آیا می خواهید فرش رویاهای خود را از ایده خود بسازید؟

آیا طرحی دارید و می خواهید آن را به یک فرش دستباف تبدیل کنید که خانه شما را زیبا کند؟

آیا از فرش های استاندارد خسته شده اید؟ یا نیازهای تزئینی خاصی دارید که فقط با یک فرش سفارشی حل می شود؟


ما در ایجاد فرش های سفارشی تخصص داریم و صادقانه نیازهای مشتریان خود را برآورده می کنیم. ما به صدها مشتری در سرتاسر جهان خدمات رسانی کرده ایم و فرش هایی با کیفیت بالا و بسیار بالا می سازیم که زیباترین و معتبرترین خانه ها را به ارمغان آورده است.

فرش نگین مشهد


بالاترین کیفیت
ما بالاترین کیفیت ساخت را ارائه می دهیم که می توانید در بازار بین المللی پیدا کنید.

حداکثر سفارشی سازی
شما می توانید شکل، رنگ و مواد را سفارشی کنید! ما فرش را از طرح خودتان یا به عبارت ساده تر از ایده خودتان می سازیم. یا می‌توانید یکی از فرش‌های موجود در مجموعه‌های ما را با انتخاب از میان صدها طرح، که همگی توسط بزرگ‌ترین طراحان جهان امضا شده‌اند، سفارشی کنید.

ما شما را در هر مرحله از خلقت مشارکت می دهیم
ما با شما مناسب ترین مواد را انتخاب می کنیم. ما با شما بهترین تکنیک پردازش را انتخاب می کنیم. ما به شما در مورد شکل و رنگ های مناسب برای نیازهای مبلمان شما توصیه می کنیم.

صنایع دستی خالص آسیایی
فرش شما توسط بهترین بافنده های آسیایی ساخته می شود.

تجارت منصفانه» و پایداری
هیچ فردی مورد استثمار قرار نخواهد گرفت: فرش های ما در "تجارت منصفانه" ایجاد شده اند. علاوه بر این، تمام مصنوعات ما به محیط زیست احترام می گذارند، زیرا 100٪ از نظر زیست محیطی پایدار هستند.

پایبندی به بودجه و وقت شناسی
شما این اطمینان را دارید که بودجه شما تا یک پنی برآورده خواهد شد. ما در هزینه های تولید زیاده روی نخواهیم کرد، بنابراین هیچ سورپرایز ناخواسته ای نخواهید داشت. علاوه بر این، ما مهلت های توافق شده را رعایت خواهیم کرد: شما فرش را مستقیماً در خانه خود، در روزی که مشخص کرده اید، دریافت خواهید کرد.

تعالی مراقبت از مشتری
مراقبت از مشتری .. این بدان معنی است که ما به طور مداوم شما را در مورد پیشرفت کار به روز خواهیم کرد. علاوه بر این، مراقبت از مشتری حتی پس از تحویل فرش نیز در دسترس شما خواهد بود تا بهترین مشاوره را در مورد نظافت و نگهداری آن به شما ارائه دهد.

بهترین فرش سفارشی ممکن!
شما از نتیجه ای که 100٪ به خواسته های شما پایبند است، مطمئن خواهید بود. یک فرش فوق العاده برای لذت بردن از هر لحظه در کنار عزیزانتان!

توصیفات از عرف ما

آنچه مشتریان در مورد حرفه ای بودن ما می گویند و کیفیتی که ما می توانیم آنها را تضمین کنیم را بخوانید. دریابید که چگونه ما تمام خواسته های آنها را برآورده کرده ایم! دریابید که چگونه بهترین فرش های دستباف موجود در بازار را به خانه های آنها آوردیم! دریابید که چگونه فرش ها را با تمام جزئیات سفارشی کردیم!
۰ ۰